Juleweekend 24-25.11.2018

Så blev årets juleweekend skudt i gang, og det var fuld fart på fra starten af. Der blev lavet beton-nisser før frokost, og efter var der løb.
En masse sjove poster bød på alle mulige aktiviteter, og derefter ind og lave julekugler. Juletræet var et samlesæt fra sidste år, som endte med at komme til at se rigtig fint ud, med førnævnte kugler på.
Aftensmaden bød på det traditionsrige flæskesteg og rødkål, og da vi senere gik en tur, fandt vi Julemanden i skoven, da hans rensdyr var blevet væk. Han var rar, og gav gaver inden han gik.
Så var det i seng for Bævere og Ulve, mens Juniorer og Trop startede et bål op, og hyggede med popkorn inden sengetid.
Shelteren skal indvies i nat.

Juleweekenden blev afsluttet søndag, med lækker brunch på bålet, sammen med forældrene.
Vi siger tak for denne gang. 🎅🤶

Makeoverdag i Stenløsehytten 09.06.2018

Efter en lang og varm arbejdsdag i Stenløsehytten takker arbejdsmænd og -damer af for denne gang. Flag- og parkeringspladsen har endnu en gang fået dobbelt størrelse, og køkkenet har fået en tiltrængt omgang.
Vi var en lille, sluttet flok i dag, men der blev gået hårdt til den, og en stor tak gives til alle der hjalp. Nu har vi igen god plads at lave spejderarbejde på 😁

Arbejdsdag i Stenløse 07.10.2017

Endnu en succesfuld arbejdsdag er til ende, og selvom jeg ikke har været helt så flittig med kameraet som jeg plejer, er her da lidt at kigge på.
En stor indsats blev gjort på udearealerne med beskæring, opskæring og flytning af sten, imens der inde blev ryddet op i kælder, depot og tropslokale, hvor der også blev smadret et klaver.
Stor tak til alle ledere, forældre og børn, for dagens hårde arbejde.